من کشم؟؟؟؟من؟؟؟؟?
خودتی
بازش کن باهاش زندگی کن والا
تو که دوس نداری فراموششه باهاش زندگی کن
ما را در سایت تنهای ع و س دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 4:12